نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای منتشر شده، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بعد از دو سال وقفه امروز همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حمایت اپراتورهمراه اول در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود و به مدت 14 روز تا 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول برگزار شد

این دوره با شعار قرآن، کتاب امید و آرامش در قالب خدمات فروشگاهی، خدمات محتوایی و بخش ناشرین و صدها غرفه میزبان در خدمت مردم عموم مردم علاقه مند و روزه دار است.

 یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه، اینست که هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می شود، نمایشگاه به صورت مجازی مناسب افرادی است که امکان حضور در محل را ندارند بنابراین می توانند در بازه زمانی ذکر شده، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به آدرس سایت www.iqfa.ir مراجعه نمایند و از امکانات این پایگاه استفاده نمایند.

بر اساس گفته مسوولان این نمایشگاه، یکی از امتیازهای ویژه این دوره، طراحی 80 ایده خلاقانه در قالب 46 بخش است. مراسم افتتاحیه این رویداد از 27 فرودین ماه 1401 تا 9 اردیبشهت ماه از ساعت 17 با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی محمباقر قالیباف و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی برگزار می شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اخیرا گزارشاتی منتشر شده مبنی براینکه، اپراتور همراه اول به منظور استقبال از ماه پرخیر و برکت رمضان ویژه برنامه ای با عنوان مهنا تولید کرده است و از 10 فروردین ماه 1401 به مدت سه شب از کربلای معلی پخش می شود. درواقع هدف این اپراتور ایجاد فضای شاد و معنوی و گسترش حال خوب در جامعه با روایت هایی متفاوت از زندگی افراد است.
پخش ویژه برنامه مهنا به مناسبت ماه مبارک رمضان

اپراتورهمراه اول ضمن تقویت و توسعه زیر ساخت های ارتباطی، در رویدادهای خاص و با تکیه بر بسترهای خود گام های مهمی را در عرصه محتوای دیجیتال برداشته است. همراه اول با همکاری برخی از پیام رسان های بومی همچون روبیکا، آیگپ و ذره بین، امکانات ویژه ای را برای برگزاری مراسم های مذهبی و غیر مذهبی فراهم کرده است.

اینطور که پیداست این برنامه با اجرای مژده لواسانی هر شب میزبان چهره‌های شناخته شده فرهنگی، هنری و‌ ورزشی همچون شهرزاد کمال زاده، علی صالحی و وحید شمسایی است که از روز چهارشنبه 10 تا جمعه ۱2 فروردین 1401 هر شب ساعت ۲۱ از طریق روبیکا، آیگپ و ذره بین پخش خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()