نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران،همراه اول در راستای  جلب رضایت کاربرانش،آخرین دوشنبه هر ماه به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت به آنها هدیه می دهد که این طرح را «دوشنبه سوری» معرفی کرده است.

100 گیگابایت اینترنت رایگان در طرح دوشنبه سوری همراه اول

در همین راستا پنجمین دوشنبه سوری اپراتور همراه اول روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

لازم به ذکر است کلیه کاربران سیم کارت همراه اول از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اداره کل ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در روز سه شنبه 18 مهرماه 97 طرحی را ارائه کرد،با عنوان «همراه نیکو کار» کلیه شماره رند، سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول در سامانه رند اول حراج شده است و تمامی در آمد حاصل از آن با کمک موسسه امداد اول صرف امور خیریه می شود که در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم،کمک هزینه تحصیل کودکان نیازمند،هزینه درمان بیماران صعب العلاج،طرح همسفره که در رابطه با سوء تغذیه کودکان نیازمند هزینه میشود.

 

همراه اول شماره های رند خود را به نفع امور خیریه حراج کرد
این حراج از روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه شروع شده و مراسم اختتاميه همزمان با نمايشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ (٢٤ تا ٢٧ مهرماه) در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران، برگزار و نتايج حراج اعلام می شود. 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور اول کشور به مناسبت آغاز ایام ماه مبارک رمضان طرح های جدیدی را برای مشترکین اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که این طرح شامل بسته اینترنتی به مدت 7 روز از افطار تا سحر فعال میشود.

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

کلیه اعضای دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه‌‎ای در ماه مبارک رمضان (17 اردیبهشت الی 16 خرداد ماه 98) فرصت دارند با شماره‌گیری کد #38*10* و انتخاب گزینه "فعالسازی هدیه رمضان"، 30 امتیازِ هدیه در باشگاه دریافت نمایند. کاربران دائمی یا اعتباری همراه اول که عضو باشگاه فیروزه‌ای نیستند، می‌توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من استفاده نمایند،در باشگاه عضو شده و 30 امتیاز هدیه را دریافت نمایند.

 

از جمله مزایای بسته اینترنتی از افطار تا سحر این است که شما می‌توانید همزمان  این بسته را با بسته‌های اینترنتی دیگر فعال کنید.

توجه داشته باشید بسته اینترنت افطار تا سحر به مدت 7 روز از زمان فعال سازی آغاز می‌شود و هزینه آن 7 هزار تومان می‌باشد. کاربران می‌توانند برای فعالسازی بسته مذکور از کد  #671 *100*  استفاده کنند.

 

گفتنی است کدهای دستوری بسته اینترنت سحر تا افطار به شرح زیر می‌باشد:

  • فعالسازی:  # 671 *100* 
  • استعلام:  # 10*100* 
  • راهنما:  # 6719 *100*        

به عبارت دیگر، ترافیک استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن برای مشترکینی که این بسته را فعال کنند به صورت رایگان ارائه می‌شود و این ترافیک از حجم بسته کاربر کم نمی‌شود. گفتنی است بسته اینترنت سحر تا افطار دارای هدیه ترافیک رایگان نامحدود برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن می‌باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا برخبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،کاربران اعتباری و دائمی اپراتور همراه اول می توانند با استفاده از فروشگاه آنلاین همراه اول که شامل خدماتی همچون خرید شارژبا مبلغ مورد نظر،شارژ مختص بانوان،شارژ جوانان،شارژ فوق العاده،قبل از آنکه کاربران به وسیله ی این درگاه فقط امکان خرید شارژ به صورت مستقیم را دارند.

 فروشگاه آنلاین همراه اول

علاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ مودم های پر سرعت همراه اول با ۳۰ درصد تخفیف ویژه نمایشگاه ارائه می شود که کاربران برای دریافت کارت هدیه این تخفیف می توانند تا ۹ مرداد ماه به غرفه همراه اول(فروشگاه آنلاین) واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.
 
این فروشگاه آنلاین درگاهي مطمئن و در دسترس است که کاربران دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در آن انواع بسته های اینترنت را با قابلیت پرداخت مستقیم در سایت خریداری کنند. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا بر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در روز 15 اردیبشهت ماه 1398 نهمین مجمع عمومی عادی سالیانه اپراتور اول کشور در کنار سهامداران که بالغ بر 94 درصد از افراد در این مجمع شرکت کردند و این جلسه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو اجرا شد.

 مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول برگزار شد

• مدیر عامل همراه اول از دو اقدام مهم در راستای افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته روی باند فرکانسی ۱۸۰۰ به میزان ۵ و ۷.۵ مگاهرتز به ترتیب به استان ها و تهران اختصاص دادیم و همچنین روی باند ۲۶۰۰ نیز افزایش ظرفیتی ۵ مگاهرتزی را داشتیم که در نتیجه سرعت دیتای همراه اول رشد و بهبود قابل توجهی داشت.

در این مراسم پس از سخنان رئیس مجمع و مدیرعامل و استماع گزارش حسابرس و نظرات سهامداران؛ درباره تعیین سود تقسیمی، پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد.

در این جلسه با نظرخواهی از سهامداران حاضر و استماع سخنان هیأت رئیسه، با توزیع سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم موافقت و مقرر شد سود سهامداران حقيقی از ۲۵ اردیبهشت واريز شود.

همچنین درباره میزان پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد پاداش اعضای حقوقی هیأت مدیره بدون تغییر و همچون سال گذشته باشد.

• گزارش عملكرد هیأت مدیره

در این مراسم، حمید فرهنگ مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران، گزارش جامعی از عملكرد سال ۱۳۹۷ شرکت به مجمع سهامداران ارائه كرد.

فرهنگ ضمن تبریك به مناسبت ماه مبارک رمضان و یادآوری اینکه سال ۱۳۹۸ سال «رونق تولید» نامگذاری شده است، اظهار داشت: در همین ابتدای سال جدید توانستیم گام بلندی در حمایت از تولید سیم کارت های داخلی برداریم که امیدواریم اقدامی درخورِ نام سال باشد.

مدیر عامل همراه اول با بیان اینکه امید است که در این سال با حمایت همکاران همراه اولی و سهامداران، بتوانیم سهمی در تحقق این شعار ایفا کنیم، به ارائه گزارش عملکرد سال مالی قبل پرداخت و گفت: همراه اول توانست با دو پله صعود به نسبت سال ۹۶، به جایگاه ۱۷ دنیا از نظر تعداد کاربران خطوط دائمی و اعتباری برسد.

افزایش میزان پهنای باند فرکانسی همراه اول

فرهنگ ادامه داد: همچنین توانستیم ۵۷۰ سایت پهن باند را روی فیبرنوری اجرایی کنیم و ظرفیت IPBB به ۱۸۹۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید که ۳.۱ برابر رشد به نسبت سال ۱۳۹۶ نشان می دهد.

فرهنگ از ارائه ۵۰ محصول و خدمت در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: علاوه بر اینکه هر هفته یک محصول و خدمت را ارائه دادیم، بیش از ۱۵۰۰ سرویس در حوزه خدمات ارزش افزوده پهن باند تعریف و ارائه کردیم.

 

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره کاربران نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

وی با تأکید بر داشتن جایگاه بزرگترین شبکه پهن باند کشور با ۳۲ میلیون مشترک دیتای در بازه زمانی سه ماهه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ۱۹۷۰۰ سایت G۴، ۲۰۸۰۰ سایت G۳ و ۳۱۱۰۰ سایت G۲ پوشش شهرهای کشور را به ۱۰۰ درصد رسانده ایم و ضریب نفوذ LTE در شبکه همراه اول ۴۱ درصد و سهم ترافیک LTE نیز ۶۰ درصد است.

• افزایش خدمت رسانی به روستاییان

وی اشاره ای به خدمات USO و WLL روستایی نیز داشت و بیان کرد: در این بخش توانستیم ۳۵۷۰ سایت و ۲۵ دستگاه BSC از شبکه WLL را به شبکه همراه اول برگردانیم و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار سیم کارت روستایی داشته باشیم.

فرهنگ خاطر نشان کرد: رویکرد جدید همره اول تعامل حداکثری با ذی نفعان به منظور برخورداری آحاد مردم از خدمات توسعه یافته و ارزشمند ارتباطی است و بر این اساس ادغام شبکه WLL در دستور کار قرار گرفت و هم در این راستا سرویس رومینگ ملی به روی اپراتورهای داخلی گشوده شد تا مشترکان اپراتورهای رقیب نیز از شبکه گسترده سیم کارت همراه اول بهره مند شوند.

• سود ۳۱۲۵ ریالی هر سهم همراه اول

مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با ریاست مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول آغاز شد.

کسب رتبه نخست شفافیت اطلاعات

وی با تشریح دستاوردهای مالی همراه اول اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت اصلی با ۲۱ درصد رشد به ۱۴۰۴۰۲ میلیارد ریال و سود خالص شرکت هم با ۹ درصد افزایش به ۳۴۲۲۴ میلیارد ریال رسید؛ این در حالی است که سود خالص تلفیقی گروه و درآمد عملیاتی تلفیقی نیز به ترتیب ۲۱ و ۲۲ درصد رشد داشتند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه رتبه اول شفافیت مالی بین ۳۰۳ شرکت پذیرفته شده در بورس را داریم، اذعان کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ توانست علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی سود پیش بینی شده برای هر سهم، از نظر شفافیت اطلاعات رتبه نخست را بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کسب کند؛ همچنین در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران نیز موفق شد رتبه ۳ بیشترین سودآوری، رتبه ۱۴ بیشترین درآمد و رتبه ۸ بالاترین ارزش افزوده را از آن خود کند.

فرهنگ همچنین هزینه های سرمایه ای در سال ۱۳۹۷ را ۲۹۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

• اخوان ادامه داد: هدف گذاری کرده ایم در پنج سال آینده حضوری جدی در فضای دیجیتال کشور داشته باشیم و جزو رهبران منطقه ای حوزه ICT باشیم.

وی یکی از استراتژی های جدید همراه اول را همکاری با اپراتورهای رقیب دانست و بیان کرد: شاید این موضوع دور از ذهن به نظر برسد، اما در سال گذشته، نشان دادیم که دو اپراتور در عین رقابت، می توانند در جهت حصول منافع کاربر، همکاری هایی را نیز با هم داشته باشند.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز همسو با شعار «رونق تولید»، روند حمایت از کسب و کارهای ایرانی را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا جایگاه کنونی همراه اول که دارنده «رتبه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی» است را حفظ کنیم.

اجرای یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری کشور

مدیر عامل همراه اول از راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و صورتحساب (CRM-CBS) هم به عنوان دستاوردی برای این اپراتور یاد کرد و گفت: در پی اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری اطلاعات کشور قلمداد می شود، علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید، امکان ارائه سرویس های متنوع به کاربران انبوه و سازمانی فراهم شد.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ۵ساله راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجراست، یاد کرد و گفت: این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است و برآنیم تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال در کشور ایفا کنیم.

فرهنگ همچنین گفت: اما در سطح سوم که با عنوان Beyond core شناخته می شود، به دنبال سرمایه گذاری در شرکت های دیجیتال و تبدیل شدن به بازیگر مهمی در عرصه سرمایه گذاری های خطرپذیر هستیم تا در نهایت بتوانیم درآمد پیش بینی شده را محقق سازیم.

فرهنگ ادامه داد: در این برنامه چشم انداز شرکت، تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با اشاره به جایگاه این برنامه ۵ ساله تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه سه سطح (فاز) را در نظر گرفته ایم که بخش هسته به «کسب و کار اصلی» اپراتور اشاره دارد و به عنوان Core شناخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نظر داریم در افق ۱۴۰۱ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد برسیم، لذا نیازمند تعریف سطح نزدیک هسته (Near core) بودیم که ارائه خدمات سازمانی، اینترنت اشیاء و ارائه خدمات مدیریت شده شرکت را شامل می شود.

• همکاری کاربر با اپراتور رقیب در عین رقابت

همچنین در این مراسم مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول با بیان اینکه برنامه استراتژی تدوین شده برای شرکت ارتباطات سیار ایران تفاوت چشم گیری با برنامه های قبلی دارد، اظهار کرد: به دلیل ماهیت تکنولوژی و سرعت بالای تغییر و تحولات در این عرصه، ملزم به تدوین برنامه ای در این زمینه بودیم.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , رومینگ , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول در روز قبل دچار قطعی به طور موقت شد که این گزارشات و خبرها حاکی از آن بود که این اختلال ها بر طرف شد

پیگیری ها از اپراتور همراه اول حاکی بر ایجاد اختلال به دلیل نقص فنی و بر طرف شدن این مشکل ساعاتی پس از آن بوده است.

 

احتمال بروز مشکل در سیم کارت همراه اول

به گفته مدیران همراه اول هم اکنون شرایط سیم کارت‌های این اپراتور در پایداری کامل قرار دارد.

بر اساس گزارشات صورت گرفته در شب قبل تعدادی از سیم کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول دچار اختلال و قطعی موقت شد که امکان دسترسی مشترکین به تماس تلفنی و اینترنت را از میان برده بود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور برای اولین بار مدیر پروژه ترابرد پذیری،جزئیات جامع برنامه راهبردی طرع تعویض اپراتور با حفظ شماره،ترابرد پذیری را اعلام نمود،تحول در هزینه تماس های صوتی،شارژ سیم کارت بعد از جابه جا کردن و فروش خط هم معیین شده است.مدت هاست که سررسید این طرح به اتمام رسیده است و به دلایل گوناگون تا به حال عملی نشده است.

شروع جابه جایی شماره بین اپراتور ها به صورت آزمایشی راه اندازی شد

مشکلاتی که اجرای بدون مشکل طرح را با ابهام روبه رو کرده است.با نزدیک شدن به اجرای ترابردپذیری، جزئیات برنامه‌های راهبردی همراه اول برای ترابردپذیری را از محسن بهداری مدیر پروژه ترابردپذیری این اپراتور جویا شده ایم.

این طرح به کاربران اجازه می‌دهد با حفظ شماره سیم‌کارت به اپراتور دیگری مهاجرت کنند. در شرایطی که امروز تهیه سیم کارت و گوشی دو سیم کارت آسان است بعضی معتقدند اکنون این طرح شانس زیادی نخواهد داشت. برخی نیز معتقدند اگرچه دیرهنگام اما به سود مشترکان خواهد بود.نیاز به هماهنگی سه اپراتور از یک سو و سازمان رگولاتوری از سوی دیگر داشته، از همان ابتدای کار خود به مشکلات فنی برخورد کرد که باعث شد اجرای آن به تعویق بیافتد

فروش سیم کارت ترابرد شده ممکن نیست

آیا خریداری سیم‌کارت از یک اپراتور و ترابرد به اپراتوردیگر و سپس فروش آن مجاز است؟

بهداری گفت: طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات شماره تلفن همراه جزو اشتراک کاربر و متعلق به اپراتور پایه است و تمامی مشترکین در صورت ترابرد به سایر اپراتورها و در صورت نیاز به فروش خط باید به اپراتور اولی شان بازگردند که این خود شامل اجرای مراحل ترابرد به همراه اول خواهد بود.

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول خاطر نشان کرد: این طرح هم مثل بسیاری از طرح‌های دیگر است و از طرح‌هایی که ارتقای کیفیت سرویس‌ها و نفع مشترکان در آن دیده باشد استقبال می کنیم. در زمینه ترابرد هم همواره آمادگی خودمان را برای اجرای آن اعلام کرده‌ایم. همانند هر طرح دیگری ترابرد هم می‌تواند در ابتدای کار اشکالات خود را داشته باشد که به مرور مرتفع خواهد شد.

چالش تغییر اپراتور با وجود خرید سیم‌کارت و گوشی‌های دو سیم‌کارت

طرح ترابرد پذیری چه ضرورتی دارد؟

بهداری گفت: ترابردپذیری این امکان را به کاربران تلفن همراه می دهد که بتوانند با همان شماره، سیم کارت خود را به اپراتور دیگری انتقال دهند؛ چون ممکن است مثلا یک اپراتور پوشش ضعیف‌تری داشته باشد و در شهر و محله یک کاربر آنتن‌دهی خوب نباشد.

وی ادامه داد: پس مشترک می‌تواند شماره خود را حفظ کرده اما از اپراتور با پوشش بهتر بهره‌مند شود. این کار از سال ها قبل در بسیاری از کشورهای انجام شده و در ایران هم با تاخیر انجام می‌شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند دو سیم کارته هستند آیا از این طرح استقبال خواهد شد؟

* افزایش هزینه تماس برای ترابرد شده‌ها

هزینه تماس کاربران خط اعتباری و دائمی که از همراه اول به اپراتورهای دیگر مانند ایرانسل،رایتل،ترابرد کنند چه تغییری خواهد کرد؟

بهداری گفت: بله. در حال حاضر ارزانترین نرخ تماس در این اپراتور بین خانواده ۹۴ میلیونی مشترکین همراه اولی و تلفن ثابت وجود دارد. در صورت ترابرد مشترکین از همراه اول، نرخ تماس ایشان با مشترکین همراه اول و تلفن ثابت افزایش خواهد یافت. همچنین هزینه مشترکین تماس گیرنده با این مشترکین ترابرد شده نیز افزایش خواهد یافت

 

* راه اندازی ترابردپذیری به صورت آزمایشی و با تعداد مشترکین محدود

علیرغم اعلام آغاز ترابردپذیری در ۲۷ اردیبهشت ماه اجرای این طرح تاکنون به تاخیر افتاده است، مشکل از کجا است؟

بهداری گفت: علی‌رغم اعلام آمادگی اپراتورها، در انجام تست ها مشکلاتی پیش آمد که راه‌اندازی سرویس ترابردپذیری را با تاخیر مواجه کرد. استاندارد نبودن پیاده سازی این سرویس در ایران به دلیل وجود المان های مختلف در شبکه، حضور بازیگران متعدد و فرایند ترابردپذیری را پیچیده کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شده که راه اندازی این سرویس به صورت آزمایشی و با تعداد کاربران محدود آغاز شود تا در صورت بروز مشکلاتی مانند قطع شدن سیم‌کارت قبلی و وصل نشدن سیم‌کارت جدید، اثرات نامطلوب این سرویس دامن گیر افراد کمتری باشد.

* راهبرد همراه اول برای جذب کاربران دیگر اپراتورها و حفظ کاربران فعلی

بهداری گفت: ارزش‌های شبکه همراه اول تنها به شماره آن محدود نمی‌شود؛ در حال حاضر سه برنامه را برای وسعت دادن و جذاب‌تر کردن خدمات همراه اول برای مشترکانش در دست اجرا داریم که هر چند از قبل آن را آماده کرده بودیم حالا با اجرای ترابردپذیری همزمان شده است.

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول توضیح داد: گوشی قسطی برای کاربران دائمی، جایزه بزرگ و طرح اعتبار دهی ویژه کاربران دائمی از جمله این برنامه ها است.

 

شارژ سیم کارت قبل از ترابرد صفر می‌شود

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول گفت: با شما موافقم در مورد این طرح اطلاع رسانی دقیق و کاملی به کاربران ارایه نشده و شاید ابهامات کاربران، علاوه بر پیچیدگی ذاتی فرایند ترابردپذیری ناشی از نبود اطلاع رسانی در این زمینه باشد. در مورد از بین رفتن شارژ پس از ترابرد نیز شنیده‌های شما درست است.

*ودیعه سیم کارت به اپراتور جدید منتقل نمی شود

پس از ترابرد ودیعه خطوط چه خواهد شد؟

بهداری تصریح کرد: ودیعه کاربران دائمی همراه اول به سایر اپراتورها انتقال نمی‌یابد، در نتیجه کاربران دایمی همراه اول در صورت ترابرد به دیگر اپراتورها احتمالاً زودتر قطع میاندوره خواهند شد و این بر ارزش خط هم تاثیر خواهد داشت. از طرف دیگر مشترکین دایمی سایر اپراتور ها در طور پیوستن به همراه اول از مزایای طرح اعتباردهی بهره مند خواهند شد و این هم می‌تواند باعث افزایش ارزش خط آنها شود.

*

*تفاوت هزینه های داخل و خارج شبکه و نحوه تشخیص در تماس با کاربر ترابرد شده

پس از ترابردپذیری با توجه به تفاوت هزینه‌های تماس داخل و خارج شبکه، کاربر مبدا چگونه متوجه می شوند که کاربر مقصد در اپراتور اصلی است یا به اپراتور دیگری منتقل شده است؟

بهداری توضیح داد: سازمان تنظیم مقررات مصوبه ای در این زمینه دارد و ما در همراه اول پیام ضبط شده‌ای را به اطلاع کاربر می‌رسانیم که در آن به تماس گیرنده هشدار داده می‌شود شماره‌ای که با آن تماس گرفته، ترابرد شده است که نادانسته هزینه‌ای به کاربران تحمیل نشود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , فروش خط , خرید سیم کارت , سیم کارت اعتباری , ایرانسل , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشی به دست آمده از اداره کل ارتباطات سیار ایران در مجمع عمومی با حضور بیش از 94 سهامدار درباره تعیین سود تقسیمی، پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد پاداش اعضای حقوقی هیأت مدیره بدون تغییر و همچون سال گذشته باشد و با توزیع سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم موافقت و مقرر شد سود سهامداران حقيقی از ۲۵ اردیبهشت واريز شود.

تقسیم سود برای هر سهم همراه اول

حمید فرهنگ مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران در حمایت از تولید سیم کارت های داخلی و برداشتن گامی بلند در این حوزه  ابراز خرسندی کرد .و خاطرنشان کرد که در سال جدید  با حمایت همکاران همراه اولی و سهامداران  قادر خواهند بود سهمی موثر در تحقق شعار "رونق تولید" ایفا کنند

در ادامه مدیر عامل همراه اول گفت : همراه اول توانست با دو پله صعود به نسبت سال ۹۶، به جایگاه ۱۷ دنیا از نظر تعداد مشترکان برسد.

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره مشترکان نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

فرهنگ ادامه داد: همچنین توانستیم ۵۷۰ سایت پهن باند را روی فیبرنوری اجرایی کنیم و ظرفیت IPBB به ۱۸۹۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید که ۳.۱ برابر رشد به نسبت سال ۱۳۹۶ نشان می دهد.

وی با تأکید بر داشتن جایگاه بزرگترین شبکه پهن باند کشور با ۳۲ میلیون مشترک دیتای در بازه زمانی سه ماهه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ۱۹۷۰۰ سایت G۴، ۲۰۸۰۰ سایت G۳ و ۳۱۱۰۰ سایت G۲ پوشش شهرهای کشور را به ۱۰۰ درصد رسانده ایم و ضریب نفوذ LTE در شبکه همراه اول ۴۱ درصد و سهم ترافیک LTE نیز ۶۰ درصد است.

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره مشترکان نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

فرهنگ از ارائه ۵۰ محصول و خدمت در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: علاوه بر اینکه هر هفته یک محصول و خدمت را ارائه دادیم، بیش از ۱۵۰۰ سرویس در حوزه خدمات ارزش افزوده پهن باند تعریف و ارائه کردیم.

مدیر عامل همراه اول از دو اقدام مهم در راستای افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته روی باند فرکانسی ۱۸۰۰ به میزان ۵ و ۷.۵ مگاهرتز به ترتیب به استان ها و تهران اختصاص دادیم و همچنین روی باند ۲۶۰۰ نیز افزایش ظرفیتی ۵ مگاهرتزی را داشتیم که در نتیجه سرعت دیتای همراه اول رشد و بهبود قابل توجهی داشت.

وی اشاره ای به خدمات USO و WLL روستایی نیز داشت و بیان کرد: در این بخش توانستیم ۳۵۷۰ سایت و ۲۵ دستگاه BSC از شبکه WLL را به شبکه همراه اول برگردانیم و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار سیم کارت روستایی داشته باشیم.

فرهنگ خاطر نشان کرد: رویکرد جدید همره اول تعامل حداکثری با ذی نفعان به منظور برخورداری آحاد مردم از خدمات توسعه یافته و ارزشمند ارتباطی است و بر این اساس ادغام شبکه WLL در دستور کار قرار گرفت و هم در این راستا سرویس رومینگ ملی به روی اپراتورهای داخلی گشوده شد تا مشترکان اپراتورهای رقیب نیز از شبکه گسترده همراه اول بهره مند شوند.

• کسب رتبه نخست شفافیت اطلاعات

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه رتبه اول شفافیت مالی بین ۳۰۳ شرکت پذیرفته شده در بورس را داریم، اذعان کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ توانست علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی سود پیش بینی شده برای هر سهم، از نظر شفافیت اطلاعات رتبه نخست را بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کسب کند؛ همچنین در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران نیز موفق شد رتبه ۳ بیشترین سودآوری، رتبه ۱۴ بیشترین درآمد و رتبه ۸ بالاترین ارزش افزوده را از آن خود کند.

وی با تشریح دستاوردهای مالی همراه اول اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت اصلی با ۲۱ درصد رشد به ۱۴۰۴۰۲ میلیارد ریال و سود خالص شرکت هم با ۹ درصد افزایش به ۳۴۲۲۴ میلیارد ریال رسید؛ این در حالی است که سود خالص تلفیقی گروه و درآمد عملیاتی تلفیقی نیز به ترتیب ۲۱ و ۲۲ درصد رشد داشتند.

فرهنگ همچنین هزینه های سرمایه ای در سال ۱۳۹۷ را ۲۹۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

• اجرای یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری کشور

مدیر عامل همراه اول از راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و صورتحساب (CRM-CBS) هم به عنوان دستاوردی برای این اپراتور یاد کرد و گفت: در پی اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری اطلاعات کشور قلمداد می شود، علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید، امکان ارائه سرویس های متنوع به مشترکان انبوه و سازمانی فراهم شد.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ۵ساله راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجراست، یاد کرد و گفت: این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است و برآنیم تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال در کشور ایفا کنیم.

فرهنگ ادامه داد: در این برنامه چشم انداز شرکت، تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با اشاره به جایگاه این برنامه ۵ ساله تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه سه سطح (فاز) را در نظر گرفته ایم که بخش هسته به «کسب و کار اصلی» اپراتور اشاره دارد و به عنوان Core شناخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نظر داریم در افق ۱۴۰۱ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد برسیم، لذا نیازمند تعریف سطح نزدیک هسته (Near core) بودیم که ارائه خدمات سازمانی، اینترنت اشیاء و ارائه خدمات مدیریت شده شرکت را شامل می شود.

فرهنگ همچنین گفت: اما در سطح سوم که با عنوان Beyond core شناخته می شود، به دنبال سرمایه گذاری در شرکت های دیجیتال و تبدیل شدن به بازیگر مهمی در عرصه سرمایه گذاری های خطرپذیر هستیم تا در نهایت بتوانیم درآمد پیش بینی شده را محقق سازیم.

• همکاری مشترک با اپراتور رقیب در عین رقابت

همچنین در این مراسم مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول با بیان اینکه برنامه استراتژی تدوین شده برای شرکت ارتباطات سیار ایران تفاوت چشم گیری با برنامه های قبلی دارد، اظهار کرد: به دلیل ماهیت تکنولوژی و سرعت بالای تغییر و تحولات در این عرصه، ملزم به تدوین برنامه ای در این زمینه بودیم.

اخوان ادامه داد: هدف گذاری کرده ایم در پنج سال آینده حضوری جدی در فضای دیجیتال کشور داشته باشیم و جزو رهبران منطقه ای حوزه ICT باشیم.

وی یکی از استراتژی های جدید همراه اول را همکاری با اپراتورهای رقیب دانست و بیان کرد: شاید این موضوع دور از ذهن به نظر برسد، اما در سال گذشته، نشان دادیم که دو اپراتور در عین رقابت، می توانند در راستای حصول منافع مشترک، همکاری هایی را نیز با هم داشته باشند.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز همسو با شعار «رونق تولید»، روند حمایت از کسب و کارهای ایرانی را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا جایگاه کنونی همراه اول که دارنده «رتبه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی» است را حفظ کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت,همراه اول,سهامدار,رونق تولی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران اپراتور اول کشور به عنوان بهترین اپراتور و پشتیبانی از تولید ملی،در جهت رضایتمندی و امنیت کاربران،صنعت تولید خطوط تلفن همراه را ارجعیت خود قرار داده است.این عمل بزرگ اپراتور همراه اول دراین راستا قسمت دیگری از تولید سیم کارت،در روزهای آتی در کنار مسئولین استانداری شیراز تعدادی از مسئولین و مدیران همراه اول کلید خورد.  

اقدام جدید همراه اول در بومی سازی تولید داخلی سیم کارت
شایان ذکر است بهره برداری از یکی دیگر از فعالیت های زنجیره تولید داخلی سیم کارت به طور بومی، گام مهمی در جهت حرکت هم زمان با پیشرفت صنعت ارتباطات خواهد بود

بومی سازی سیمکارت به عنوان مؤلفه کلیدی در حفظ حریم خصوصی کاربران تلفن همراه با حمایت شرکت ارتباطات سیار ایران و توسط شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران در جهت رسالت همراه اول در حفظ اطلاعات کاربران،  به انجام رسیده است.

اقدام مذکور، علاوه بر تولید مستقیم و غیر مستقیم ده ها شغل و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ظرفیت تولید داخلی را نیز افزایش خواهد داد.
 بارگذاری سیستم‌عامل سیم کارت  دائمی و اعتباری در داخل کشور یکی از اصلی ترین اقدامات در زنجیره تولید سیم کارت به حساب می آید که افزایش ظرفیت بهره برداری برای سایر تامین کنندگان سیم کارت را نیز به دنبال خواهد داشت.

از آنجا که بومی سازی تولید سیم کارت طی سال‌های گذشته در دستور کار این اپراتور بزرگ قرار گرفته است، شرکت صنایع  قطعات الکترونیک ایران پس از اجرای فرآیند بومی امن تولید و بارگذاری داده های مرتبط با کابران بر روی سیم کارت و حفظ آنها در پیمانه سخت افزاری امن بومی(HSM)، به سمت اجرا و پیاده سازی گام دوم، همسو با شعار سال رونق تولید رفته است.
گام دوم این مسئولیت خطیر «بومی سازی صنعت سیم کارت» توسط متخصصان و نخبگان داخلی و با بارگذاری سیستم عامل بصورت بومی به انجام رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،با صدور ابلاغیه توسط معاون جدید مالی و تدارکاتی دکتر سید مهدی قاسمی زاویه سادات همراه اول انتخاب شد.سید عباس نور بخش در جهت اجرای قوانین ممانعت از به کار گرفتن بازنشسته ها از سمت خود در همراه اول خداحافظی کرد.  

قاسمی به عنوان معاون مالی و تدارکاتی اپراتور اول انتخاب شد
معاون اعتبارات بانک سامان، عضو هیات مدیره و مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین‌المللی سمند(سیتکو)»، «مدیر بازاریابی ایران خودرو» و «مدیر فن آوری های نوین» ایران خودرو را در کارنامه خود دارد

قاسمی که دکترای مدیریت با گرایش مالی از دانشگاه بوردو فرانسه و سه مدرک فوق لیسانس «فاینانس از کالج کارلو آلبرتوی تورین ایتالیا»، «مدیریت و سازماندهی از دانشگاه گرونوبل فرانسه»، و  «MBA با گرایش مدیریت استراتژیک تکنولوژی» از دانشگاه صنعتی شریف دارد، لیسانس «مهندسی صنایع» خود را نیز از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است. وی سوابقی همچون «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران»، «معاون مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران»،

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول و همچنین دریافت خدمات به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات انجام شده و به گفته ی مدیر عامل همراه اول حمید فرهنگ،درآمد این اپراتور در سال 1397 نسبت به سالهای قبل 21 درصد افزایش پیدا کرده است و قسمت سهم آن در بازار به صورت گسترده ای اضافه شده است.

رشد 21 درصدی در آمد اپراتور اول کشور نسبت به سال قبل

حمید فرهنگ در صحبت‌های خود از تمرکز  برنامه‌های  سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی (B2B) نیز صحبت کرد.

 

مدیرعامل سیم کارت همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و برنامه کاربردی روبیکا اعلام کرد: علیرغم تبلیغات بعضی از رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچگونه مالکیت، مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.

طبق صحبت‌های حمید فرهنگ مجمع عمومی همراه اول در تاریخ 15 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد و در این جلسه قرار است در مورد قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) با صدا وسیما و اپلیکیشن «روبیکا»تصمیم گیری شود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول به کلیه کاربرانی که اقدام به پرداخت قبض اشتباه فروردین ماه 1398 نموده اند در راستای دلجویی از کاربران خود بسته ای را به عنوان سپاس که حاوی مکالمات درون شبکه و اینترنت همراه می باشد را هدیه کرده است.

هدیه همراه اول به کاربران در جهت دلجویی از آنها

طبق آن همراه اول جهت مشتری مداری و رعایت حقوق کاربران خود، بسته سپاس که شامل «مکالمه درون شبکه یک روزه»2 گیگابایت اینترنت همراه یک روزه" بود هدیه داد.

علاوه بر این همراه اول روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود بزودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال  می‌شود.

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اولی می‌توانند از طریق کد دستوری #6*10* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.

هفته گذشته در تاریخ 3 اردیبهشت 98 به دلیل ایجاد مشکل و اختلال در سیستم صدور قبض کاربران سیم کارت همراه اول برای بسیاری از کاربران این اپراتور قبض با قیمت‌های نجومی صادر شد و در ادامه بسیاری از خطوط این اپراتور یک طرفه یا قطع شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اخیر از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در اردیبهشت ماه 1398 با برپایی 3 غرفه در سی و دومین همایش بین المللی کتاب تهران با ارائه سرویس های ویژه برای کسانی که در این همایش شرکت نموده اند را در نظر گرفته است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اپراتور اول کشور حامی سی و دومین همایش بین المللی کتاب

سیم کارت های همراه اول به عنوان تنها اپراتور حامی نمایشگاه کتاب، در این دوره از رویداد نمایشگاه کتاب علاوه بر اینکه در هر سه غرفه محیطی خود خدمات مشتریان، فروش سیم کارت آخرين دستاوردها و سرويس‌های نوين خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار می‌دهد.

تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با افزودن ۴ سایت سیار، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعی در پوشش هر چه بهتر فضای نمايشگاهی دارد.

سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول برای استفاده از سرویس این شرکت، می‌توانند به غرفه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی شبستان مصلی، روبروی غرفه ‌های دانشگاهی و محوطه حوض آب که حدود ۱۵۰ مترمربع را به خود اختصاص داده‌اند، مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول با استفاده از شیوه کسر مالیات بر ارزش افزوده خطوط های تلفن همراه اعتباری که تحولی در آن صورت گرفته است.با توجه به این گزارشات همراه اول شیوه کسر مالیات تغییر کرده است و از این به بعد زمان شارژ،کلیه مبلغ درج شده بر روی کارت شارژ به سیم کارت منتقل خواهد شد.

شیوه کسر کار مالیات بر ارزش افزوده سیم کارت همراه اول تغییر نمود

این تغییر از چهارشنبه 22 فروردین ماه برای تمامی مشترکین اعتباری همراه اول اعمال خواهد شد  

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری به مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارت و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

اگر شما از کاربران سیم کارت‌های اعتباری همراه اول هستید می‌دانید که هنگام خرید شارژ، مقداری از مبلغ آن به عنوان مالیات از حسابتان کسر می‌شود. اما با توجه به خبرها همراه اول اعلام کرده است که شیوه کسر مالیات را تغییر داده است و از این پس هنگام شارژ، تمام مبلغ درج شده بر روی کارت شارژ به سیم کارت منتقل خواهد شد. 

به عنوان مثال در صورت خرید شارژ 2 هزار تومانی، کل مبلغ 2 هزار تومان به سیم کارت شما منتقل می‌شود و در صورت مکالمه و استفاده هزینه اضافه‌ای که برای خرید آن از شما دریافت می‌شد از اعتبارتان کم خواهد شد.

 

در واقع مالیات 9 درصدی ارزش افزوده که تاکنون در هنگام خرید شارژ از کاربر کسر می‌شد، از این پس در زمان مصرف شارژ کسر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: خطوط اعتباری , سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , خطوط دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()