نوشته شده توسط : Arfi :)

مدت هاست که شایعات مختلفی درمورد گوشی تاشوی شیائومی شنیده ایم. طبق گزارشات اخیر وب سایت GSMArena، یکی از افشاگران معروف چینی در صنعت موبایل با نام کاربری Digital Chat Station اعلام کرده است که گوشی تاشدنی شیائومی می میکس ۴ پرو مکس نام دارد و مانند گلکسی زد فولد ۲ نمایشگر آن به سمت داخل تا می شود.

گوشی تاشوی شیائومی می میکس ۴ پرو مکس احتمالا به زودی معرفی می‌شود

این افشاگر همچنین اعلام کرده که گوشی فوق از سنسور ۱/۱٫۲۸ اینچی IMX700y سونی و دوربین پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری بهره می‌برد. همچنین باید انتظار استفاده از باتری بزرگ، پشتیبانی از سرعت شارژ بالا و البته قیمت هنگفت را داشته باشیم.

البته به نظر می‌رسد یکی دیگر از گوشی‌های تاشو شیائومی از نمایشگر ساخت سامسونگ بهره می‌برند و برای محافظت هم از شیشه‌ی فوق نازک موسوم به UTG استفاده می‌کند. سومین گوشی تاشو شیائومی هم احتمالا مبتنی بر نمایشگر تاشو بیرونی خواهد بود.

در رابطه با گوشی شیائومی می میکس ۴ پرو مکس گفته می‌شود نمایشگر آن را شرکت  China Star تولید کرده و بنابراین گویا شیائومی از نمایشگر ساخت سامسونگ استفاده نکرده است. پیش‌بینی می‌شود که نمایشگر اصلی این گوشی از اندازه‌ی ۸٫۰۳ اینچی بهره می‌برد و رفرش ریت آن به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز می‌رسد. در رابطه با نمایشگر بیرونی هم می‌توانیم انتظار اندازه‌ی ۶٫۳۸ اینچی را داشته باشیم.

در همین زمینه می‌توانیم به تصاویر ثبت شده از مدل اولیه‌ی یک گوشی تاشو اشاره کنیم که چند ماه قبل منتشر شدند و در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین نباید رؤیت یک گوشی تاشو با شماره مدل M2011J18C در سایت رگولاتوری چین را از قلم بیندازیم. با این حال، به گفته‌ی راس یانگ به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه گوشی تاشو از طرف شیائومی  خواهیم بود.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , گوشی هوشمند , قیمت گوشی , خرید گوشی , سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت Sina Tech، سری هواوی پی 50 (Huawei P50) نخستین پرچمدار هواوی خواهد بود که به صورت پیش فرض با هارمونی او اس (HarmonyOS) در دسترس کاربران قرار می گیرند. البته امکان دارد مدل هارمونی او اس گوشی‌های سری P50 فقط در چین عرضه شود. 
هواوی P50 احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با HarmonyOS عرضه می‌شود

هارمونی او اس سیستم‌عامل اختصاصی هواوی است که در واکنش به تحریم ایالات متحده و قطع ارتباط تجاری هواوی با گوگل طراحی شده. گوشی‌های سری P50 به‌عنوان مدل‌های پرچم‌دار هواوی ظاهر خواهند شد تا جای سری میت 40 را در بازار بگیرند. مطابق گزارش GizChina، انتظار می‌رود خانواده‌ی هواوی P50 شامل سه مدل با نام‌های P50،اP50 Pro و P50 Pro Plus باشد. 

در نظر داشته باشید که P50 اولین گوشی مجهز به هارمونی او اس نخواهد بود و  شماری از مدل‌های قدیمی می‌توانند نسخه‌ی بتا را نصب کنند؛ اما اولین گوشی‌ هوشمند هواوی است که به‌طور کلی اندروید را کنار می‌گذارد.

سری P50 صرف ‌نظر از اینکه دارای سیستم‌عامل اندروید باشد یا هارمونی او اس، قطعا متکی‌ بر خدمات موبایل هواوی (HMS) خواهند بود و این یعنی قرار نیست در آن‌ها شاهد گوگل پلی استور باشیم. HMS به‌جای گوگل پلی میزبان اپ گالری است. فروشگاه نرم‌افزار هواوی طی ماه‌های اخیر رشد عظیمی تجربه کرده و بسیار بزرگ‌تر شده است. طبق بررسی‌ها، اکثر اپلیکیشن‌های ایرانی نیز در اپ گالری عرضه می‌شوند. 

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که هواوی P50 تجربه می‌کند، احتمالا نرم‌افزار گوشی است. همان‌طور که اشاره کردیم هواوی به ‌دلیل تحریم‌های دولت دونالد ترامپ اجازه ندارد با شرکت‌های آمریکایی یا شرکت‌هایی که مشغول استفاده از فناوری آمریکایی هستند تجارت کند و در بین این شرکت‌ها نام گوگل هم به ‌چشم می‌خورد.

مدل‌های چند وقت اخیر گوشی‌های هواوی مجهز به اندروید متن باز هستند و از EMUI استفاده می‌کنند؛ اما گفته می‌شود سری P50 از همان آغاز با هارمونی او اس در دسترس قرار می‌گیرد. طبق شایعات، دوره‌ی اجرای آزمایشی بتای دوم هارمونی او اس 2 روی هواوی P50 به پایان رسیده و اکنون بتای سوم این سیستم‌ عامل روی گوشی یادشده در حال آزمایش شدن است. 

این احتمال نیز وجود دارد که هواوی بخواهد مدل هارمونی او اس گوشی P50 را صرفا در چین عرضه کند. اگر این احتمال به حقیقت تبدیل شود، مدل‌های بین‌المللی P50 همچنان دارای سیستم‌عامل اندروید در بطن EMUI خواهند بود. شایعه‌های متعددی درباره‌ی تاریخ رونمایی هواوی P50 وجود دارد که شماری از آن‌ها به ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) اشاره می‌کنند. 

از طرفی براساس گزارش جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود در ماه‌های پیش رو تعداد زیادی از دستگاه‌های هواوی به هارمونی او اس مجهز شوند و قطعا اولویت با دستگاه‌های رده‌بالا خواهد بود. مدیران اجرایی هواوی انتظار دارند هارمونی او اس تا پایان سال جاری میلادی روی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دستگاه نصب شود؛ شامل گوشی، تلویزیون، ساعت هوشمند و دستگاه‌های اینترنت اشیاء. 

به ‌نظر می‌رسد هواوی در حال گسترش سرویس‌های خانواده‌ی Petal است. این سرویس‌ها با Petal Search آغاز شدند و سپس شاهد آغاز به‌ کار Petal Maps و Petal Docs بودیم. هواوی به‌زودی Petal Assistant و صفحه‌کلید Petal و Petal Vision (احتمالا اپلیکیشن واقعیت افزوده) را منتشر می‌کند.

نسخه‌ی نهایی هارمونی او اس برای گوشی‌های هوشمند هنوز به‌صورت رسمی به ‌نمایش درنیامده؛ اما Ars Technica  اسکرین شات هایی از نسخه ی کامل نشده ی هارمونی او اس فاش کرده است که این اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند هارمونی او اس عملا نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی اندروید است. نسخه‌ای که توسط Ars Technica  فاش شد نسخه‌ی نهایی نبود، به‌ همین دلیل ممکن است هواوی بخواهد نسخه‌ی نهایی را به ‌شکل محسوس متحول کند. 

در جریان برگزاری کنفرانسی در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹)، ریچارد یو، رئیس هیئت‌مدیره‌ی گروه تجاری هواوی، به‌صورت رسمی تأیید کرد هارمونی او اس در سال ۲۰۲۱ به گوشی‌های هوشمند راه پیدا می‌کند. تا پیش از برگزاری آن مراسم، هواوی نسخه‌ی بتای هارمونی او اس 2 را برای توسعه‌دهندگان به‌منظور استفاده در وسایل خانه‌ی هوشمند منتشر کرده بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , خرید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

به تازگی یکی از افشاگران معروف با حساب کاربری Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی چینی ویبو پست جدیدی منتشر کرده است که نشان می دهد کمپانی آنر قرار است محصولات جدیدی را به زودی معرفی و روانه ی بازار کند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات ظاهری و سخت افزاری و مدل آنها نداریم، اما انتظار می رود که در ادامه سال آنر 11، آنر 11 ایکس و شاید چند مدل دیگر از این خانواده را مشاهده کنیم. همچنین حدس می زنیم که گوشی پایین رده ی این کمپانی جانشینی برای آنر 9A باشد و با نام آنر 10 A به بازار بیاید.
آنر به‌زودی از اولین موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار رونمایی می‌کند

منبع گزارش امروز می‌گوید پرچمدار بعدی آنر که باید با اسم آنر ۴۰ معرفی شود از یک پردازنده جدید استفاده می‌کند و در ماه مه یا ژوئن عرضه خواهد شد. او مدعی است که یکی از نقاط قوت و عوامل فروش احتمالی آنر ۴۰ دوربین آن خواهد بود. چون آنر پیشرفت‌های چشمگیر هواوی در حوزه دوربین را به ارث برده و حالا آن‌ها را تحت مالکیت خود قرار داده و بهتر می‌تواند از این ویژگی‌ها استفاده کند.

آنر پس از جدایی از هواوی حالا برنامه‌های زیادی در سر دارد و مشغول کار روی محصولات مختلفی است. جذاب‌ترین محصول امسال این شرکت می‌تواند اولین موبایل تاشوی آن‌ها باشد و امیدواریم که به‌زودی اخبار بیشتری را در این رابطه بشنویم.

افزون بر این، گفته شده که گوشی تاشوی آنر مجیک نیز در دنباله سال با یک تبلت پرچمدار از راه می‌رسد. پیش‌تر برخی گزارش‌ها اعلام کرده بودند که سری مجیک احتمالا امسال برمی‌گردد و مدل جدید آن تاشو خواهد بود. این مسئله اهمیتی زیادی برای آنر دارد، چون هنوز وارد بازار گوشی‌های تاشو نشده است. تبلت آنر هم باید وارثی برای آنر V6 باشد که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , آنر , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 4 در نیمه دوم سال 2021 از راه برسد، به تازگی اطلاعاتی در رابطه با این لپ تاپ فاش شده است که طبق گزارشات خبرگزاری MSPoweruser، چهارمین نسل از دستگاه های خانواده ی سرفیس لپ تاپ اخیرا با پردازنده ی سری AMD Ryzen 5 در دیتابیس گیک بنچ رؤیت شده است و توانسته امتیاز تک هسته ای 1.063 را کسب نماید.
سرفیس لپ تاپ 4 با پردازنده Ryzen 5 در گیک بنچ رؤیت شد

مطابق آنچه در گیک بنچ آمده، سرفیس لپ تاپ 4 که از پردازنده‌ی Ryzen 5 3580U استفاده می‌کند، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 دارد. کانفیگ هشت گیگابایتی سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا کانفیگ پایه‌ی این لپ تاپ است.

سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت با پردازنده‌ی ای ام دی در گیک بنچ 5 توانسته است امتیاز تک هسته‌ای ۱٬۰۶۳ و امتیاز چند هسته‌ای ۵٬۷۲۶ را کسب کند. درمقایسه، سرفیس لپ تاپ 4 با پردازنده‌ی اینتل توانسته بود امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۱٬۳۴۳ و ۴٬۹۷۰ را به دست بیاورد. گفته می شود مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو 8 را به‌همراه سرفیس لپ تاپ 4 معرفی کند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت , لپ تاپ , خرید لپ تاپ , قیمت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید کمپانی ال جی در سال 2020 از گوشی های هوشمند اقتصادی W31 و W31 plus در هند رونمایی کرد  و به دلیل قیمت مناسب و سخت افزار مطلوب، با استقبال کاربران مواجه شد. حال به نظر می رسد این کمپانی کره ای قرار است از سه مدل مختلف  با عنوان های  W۴۱ در کنار W۴۱   Plus و W۴۱ Pro را معرفی نماید.
سری ال جی W41 در سه مدل عرضه خواهد شد

مدل استاندارد W41 از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظهٔ‌ ذخیره‌سازی برخوردار است؛ این مقدار در مدل پلاس به ۱۲۸ گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی افزایش می‌یابد و در مدل W41 پرو شاهد ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی هستیم. هر سه مدل دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی با رزولوشن +HD هستند و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

طبق گفته‌ها، سری ال‌جی W41 شامل سه مدل خواهد شد که ال جی W41 ، ال جی W41پلاس و ال جی W41 پرو نام دارند. اصولا مدل‌های مختلف یک سری گوشی‌ هوشمند از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌های محسوسی با یکدیگر دارند؛ اما این موضوع در مورد سری ال‌جی W41 صدق نمی‌کند. در واقع تفاوت اصلی مدل‌های این سری گوشی‌ هوشمند ال‌جی در ظرفیت حافظه خلاصه می‌شود.

هنوز قیمت و زمان عرضهٔ این محصولات ال‌جی مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری از گوشی‌های هوشمند سری ال‌جی W41 باشیم. شرکت کره‌ای هنوز نتوانسته است سهم قابل توجهی از بازار محصولات بالارده به خود اختصاص بدهد؛ اما در بازار تلفن هوشمند میان‌رده و پایین‌رده طرفداران بسیاری به دست آورده است.

در پنل پشتی این محصولات ال‌جی، ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق تصویر. شرکت کره‌ای برای سری W41 باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است و از تراشهٔ هلیو جی ۳۵ مدیاتک استفاده خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ال جی , موبایل , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید اولین بار ماه پیش اعلام شد که کمپانی کره ای سامسونگ روی دو لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو جدید کار می کند. طبق گزارشات وب سایت GSMArena ، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو با سیستم عامل ویندوز روانه ی بازار می شوند و از پردازنده Core i5 و Core i7 استفاده خواهند کرد. همچنین گفته شده است کاربران می توانند این دو لپ تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می کنند. هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاعات منتشر نشده است.
همان طور که می دانید اولین بار ماه پیش اعلام شد که کمپانی کره ای سامسونگ روی دو لپ تاپ گلکسی بوک پرو جدید کار می کند. طبق گزارشات وب سایت GSMArena ، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو با سیستم عامل ویندوز روانه ی بازار می شوند و از پردازنده Core i5 و Core i7 استفاده خواهند کرد. همچنین گفته شده است کاربران می توانند این دو لپ تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می کنند. هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاعات منتشر نشده است سامسونگ در حال ساخت دو مدل لپ‌تاپ است که اعضای جدید خانواده گلکسی بوک پرو خواهند بود. براساس اطلاعات منتشرشده، این دو لپ‌تاپ سامسونگ، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نام دارند. در این گزارش گفته شده است که گلکسی بوک پرو از وای-فای و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از 5 G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است کاربران می‌توانند این دو لپ‌تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه‌نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ در حال ساخت دو مدل لپ‌تاپ است که اعضای جدید خانواده گلکسی بوک پرو خواهند بود. براساس اطلاعات منتشرشده، این دو لپ‌تاپ سامسونگ، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نام دارند.

در این گزارش گفته شده است که گلکسی بوک پرو از وای-فای و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از 5 G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است کاربران می‌توانند این دو لپ‌تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه‌نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گوشی هوشمند , لپ تاپ , قیمت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()